16.11.23

День здоров’я в бібліотеці

     В неспокійний час, коли країна і кожен з нас внутрішньо знаходиться в стані війни, особливо важливо звертати увагу на своє здоров’я – як психічне, так і фізичне.

   Для слухачів «Університету ІІІ віку» Диканського територіального центру бібліотекарі Диканської публічної бібліотеки провели День здоров’я «Обираємо здоров’я – обираємо життя».

   Разом із провідним бібліотекарем Світланою Тютюнник слухачі мали змогу згадати, за допомогою яких практик на минулих заняттях намагалися покращити своє психологічне та фізичне самопочуття: малювали мандали, використовували медотерапію, релаксували за допомогою різноманітних бесід, намагалися лікуватися музикою, говорили про правильне харчування, вивчаючи харчову тарілку здоров’я.

   Продовжуючи тему здоров’я на сьогоднішній зустрічі говорили про важливість руху та фізичних вправ.

   Чому саме фізична активність така важлива для психоемоційного здоров’я розповіла у відеоролику лікар-психолог Надія Тарасова.

   В День здоров’я присутнім було запропоновано нове спортивно-оздоровче обладнання, отримане в рамках Україно-швейцарського проекту «Діємо для здоров’я»:

- тренажер-степер Gym Stepper,

- портативний педальний тренажер з цифровим датчиком ( для ніг),

- подушка балансувальна масажна,

- електричний масажер для шиї ( акумуляторний).

   Присутні із задоволенням тестували запропоноване нове та вже раніше отримане спортивне обладнання, застосовуючи помірні фізичні навантаження.

   «Знайомтесь, ми новенькі!» таку назву мав розгорнутий огляд нових книг, отриманих бібліотекою в рамках проєкту «Діємо для Здоров’я» : Дарка Озерна «Книжка для дорослих: як старшати, але не старіти», Ума Найду «Їжа для ментального здоров’я», Девід Перлмуттер «Мозок у небезпеці», Даніел Девіс «Диво-імунітет», Оксана Півень «Без ГМО» та інші цікавинки літератури про здоров’я.















Немає коментарів:

Дописати коментар