31.05.17

Вдихаєш дим - видихаєш життя

Шановні наші користувачі!

   31 травня - Всесвітній день боротьби з тютюнопалінням. Мільони людей на планеті курять цигарки, що спричиняє безліч захворювань, призводить до перечасної смерті. Дедалі частіше жертвами тютюнового агресора стають молоді люди, учнівська молодь, а також жінки.
   А чи знаєте ви про вплив тютюнового диму? Майбутні матері, які курять, не лише занапащають своє здоров'я, але й народжують неповноцінне потомство, тому що тютюнова отрута уражає його генетичний апарат, затримує фізичний і психічний розвиток. 
   Тютюн - причина 95% випадків захворювання на рак легенів. Ті, що багато курять, хворіють на рак легенів у 15 - 30 разів частіше, ніж некурці. Курці в 13 разів частіше хворіють на стенокардію і в 10 разів частіше - на виразку шлунка, а також на бронхіт.
   Основна особливість тютюну - вміст нікотину, однієї з найсильніших рослинних отрут. Недарма кажуть: Крапля нікотину вбиває коня". Дуже чутливі до нікотину птахи, риби, земноводні. Якщо затятому курцеві поставити медичну п'явку, то вона дуже швидко відпадає й гине в судомах, бо всмоктує кров із вмістом нікотину.
   Отож, бібліотекарі Диканської ЦРБ О.Є.Гірняк, М.І.Тягній, С.І.Тютюнник вийшли цього дня на вуличну акцію "Здоров'я без сигарети". Бібліограф Диканської ЦРБ О.Є.Гірняк разом з інженером - програмістом Волинцем О.С. виготовили з цієї нагоди цікаві, влучні кольорові рекламні проекти "Скажи курінню - ні" та "Палити не модно, модно не палити", які містять інформацію про те, що є у сигареті, поради бажаючим кинути курити і застереження, що куріння може позбавити курця життя.
   Акція пройшла жваво і позитивно. Бібліотечні працівники вручили любителям тютюну рекламні проспекти та закликали обміняти цигарку на цукерку! Цукерки курці брали охоче. Натомість віддавали цигарку.
   То ж боротьба з нікотином триває! Підключайтесь. Подолаємо біду разом, щоб у ХХІ столітті проблема тютюнопаління зникла.














 





 

3 коментарі:

  1. Привіт всім, я Лінда Гаррі зі Сполучених Штатів, мені діагностували хворобу Паркінсона більше 6 років, що змусило мене втратити роботу та мої стосунки зі своїм нареченим після того, як він виявив, що у мене Паркінсон, він відійшов від мене, і я намагався все можливе, щоб він залишався, але він нехтував мною, поки мій друг з Великобританії не сказав мені великого цілителя, який відновить моє життя назад своїм потужним цілющим трав’яним ліком. потім він надіслав мені свою електронну адресу, щоб зв'язатися з ним- drimolaherbalmademedicine@gmail.com. і я швидко зв’язався з ним, і він сказав, що мій стан можна вирішити, що він буде лікувати хворобу негайно, лише якщо я можу прийняти довіру до нього і прийняти його умови, і я погодився, бо мені так потрібна допомога всіх значить, тому я зробив усе, що він мені доручив зробити. І дивно через два тижні він надіслав мені текст про те, що я повинен поспішати до лікарні на обстеження, що я справді зробив, я підтверджую від лікаря, що я зараз (PARKINSON NEGATIVE), мої очі наповнені сльозами і радістю, сильно плачу, тому що справді хвороба позбавила мене багатьох речей із мого життя. Це чудо, доктор Імолоа також використовує своє потужне фітотерапію для лікування таких захворювань: вовчак, виразка рота, рак у роті, біль у тілі, лихоманка, гепатит ABC , Сифіліс, діарея, ВІЛ / СНІД, хвороба Хантінгтона, прищі на спині, хронічна ниркова недостатність, хвороба Аддісона, хронічна біль, хвороба Крона, муковісцидоз, фіброміалгія, запальна хвороба кишечника, грибкова хвороба нігтів, хвороба Лайма, хвороба Целія, лімфома, майор Депресія, злоякісна меланома, манія, мелоргеостоз, хвороба Меньєра, мукополісахаридоз, розсіяний склероз, м'язова дистрофія, ревматоїдний артрит, хвороба Альцгеймера, парк ізонна хвороба, рак піхви, епілепсія, тривожні розлади, аутоімунна хвороба, біль у спині, спинний розлад, біполярний розлад, пухлина головного мозку, злоякісне захворювання, бруксизм, булімія, захворювання цервікального диска, серцево-судинні захворювання, новоутворення, хронічні респіраторні захворювання, психічні та поведінкові розлади, Муковісцидоз, гіпертонія, діабет, астма, запальний аутоімунно-опосередкований артрит. хронічні захворювання нирок, запальні захворювання суглобів, імпотенція, фетальний спектр алкоголю, дистимічний розлад, екзема, туберкульоз, синдром хронічної втоми, запори, запальні захворювання кишечника, рак кісток, рак легенів. зв’яжіться з ним на електронну адресу- drimolaherbalmademedicine@gmail.com. а також на whatssap- +2347081986098

    ВідповістиВидалити
  2. Здравствуйте

    Чи є у вас якісь фінансові проблеми? Вам потрібна позика, щоб очистити свої борги? Ви збираєтеся збільшити свої фінанси? Ви підприємець, який хоче розширити свою компанію. Ми радимо вам зв’язатись із справжнім героєм, довірчим та ефективним кредитоспроможним бізнесом для свого кредиту. Мене визнають як особи, так і уряд за нашу велику ефективність.


    Послуги включають:
    * Особисті позики (безпечні та забезпечені)
    * Кредити для бізнесу (безпечні та забезпечені)
    * Домогосподарство
    * Кредити винахідника
    * Автокредитування
    тощо.

    Електронна пошта: accessloanfirm2030@gmail.com

    WhatsApp: +79265038734


    Ми сертифіковані,
    надійний, надійний, ефективний, швидкий та динамічний.

    З повагою
    Містер Скотт
    Надішліть нам електронну пошту за адресою: accessloanfirm2030@gmail.com

    3% доступних і гарантованих позик

    ВідповістиВидалити
  3. Сведчанне таго, як я спыняю свае фінансавыя клопаты

    Ужо сёння ўсім мы прадастаўляем крэдыты прыватным асобам, кампаніям і сумесным установам. Я г-жа Касі Сіён. Я жыву ў Агаё, і я сёння шчаслівая маці, хачу падзякаваць містэру Лэйк-Бэл за прапановы па крэдытах, Бог баіццаmancontacthimvia : lakebell256@gmail.com

    З найлепшымі пажаданнямі

    ВідповістиВидалити