04.10.24

Ми те,що ми їмо.

       

       6 жовтня-день здорового харчування.   Однією з основних та надзвичайно важливих проблем нашого суспільства є зміцнення та збереження здоров'я нації. Адже стан здоров'я населення несе  реальну  загрозу вимирання українців.

Щоб бути здоровим, слід дотримуватись здорового способу життя. Одним із вагомих факторів збереження здоров'я і життя є раціональне;здорове харчування.

    Наша їжа- будівельний матеріал для організму,основне джерело енергії,необхідне для життєдіяльності організму людини. З їжею ми отримуємо поживні речовини, вона забезпечує організм людини такими основними складовими: білками, жирами,вуглеводами, вітамінами, неорганічними речовинами та водою.     

    Сьогодні,як ніколи,гостро стоїть проблема  здорового, раціонального і  збалансованого харчування.

    Отож, провідний бібліотекар абонементу Т,М. Михайлик провела для слухачів університету третього віку Диканського територіального центру по обслуговуванню пенсіонерів  огляд- дайджест "Ми те,що ми їмо", ознайомила користувачів з книгами, одержаними бібліотекою завдяки українсько- швейцарському проекту "Діємо для здоров'я",що допоможуть подбати про власне здоров'я, про здорове і збалансоване харчування.

 






Немає коментарів:

Дописати коментар