07.04.18

Здоров'я - головний життєвий скарб

   "Здоров'я - не все, але все без здоров'я ніщо"  (Сократ)
   7 квітня - Всесвітній день здоров'я. Здоров'я - це безцінний дар, який дала людині природа. Чи знаєте ви, що 10% здоров'я закладено в нас генетично, 5% дає медицина, а 85% залежить від нас самих, від нашого способу життя. Тому без здоров'я дуже важко зробити життя цікавим і щасливим. І часто ми, розпорошуючи цей дар даремно, забуваємо, що втратити його легко, а от повернути його дуже і дуже важко.
   Шановні наші користувачі! Бібліотекарі Диканської ЦРБ - Т.М.Михайлик та О.Є.Гірняк - організували для вас книжкову виставку на абонементі "Бути здоровим - здорово!". Отож, читайте як стати здоровими, як зберегти здоров'я і будьте здорові! Дев'ять десятих нашого щастя залежить від цього. Ученими доведено, що людині відпущено для життя на землі 150 років і далі. А чому ми живемо в кращому випадку 70 і вже в 50 - 60 років маємо десятки хвороб, які заробили через своє безвідповідальне ставлення до власного здоров'я, лінощі й небажання працювати над собою.
   Краще бути активним і здоровим, ніж пасивним і хворим! Навички здорового способу життя нам сьогодні настільки ж необхідні, як повітря, вода, їжа!
   Давайте обирати здоров'я!




Немає коментарів:

Дописати коментар