19.11.14

Зроби вибір на користь здоров'я

  Ми живемо в бурхливий час, повний несподіванок і ризику, які підстерігають підлітків. Сучасне життя повне випробувань та спокус. Життя і здоров'я людини - це найвища цінність. Здорова людина може принести багато користі для розвитку країни, сприяти її економічному, інтелектуальному, духовному потенціалу, процвітанню суспільного життя.
   "Зроби вибір на користь здоров'я" - саме таку назву мав захід, що організували та провели для учнів Диканської гімназії імені М.В.Гоголя бібліотекарі Диканської ЦРБ спільно з працівником районного управління юстиції Макаревич О.А. 
   Доки людина не хворіє, вона не піклується про здоров'я. Молодь часто не розуміє, що здоров'я - це цінне надбання, а не звичайне явище. У соїй розповіді бібліотекарі застерігали підлітків від небезпечного впливу тютюнової залежності, шкідливих наслідків тютюнопаління. Стимулювали учнів дотримуватися здорового способу життя. Довели до підлітків серйозну проблему звички вживання алкоголю та її негативний вплив на здоров'я людини. Розповіли учням щодо причин вживання наркотичних речовин, про їх шкідливість та можливість позбавлення від наркотичної залежності.
   Працівник районного управління юстиції Макаревич О.А. розповіла учням яку вони несуть відповідальність за розпивання алкоголю та куріння сигарет в громадських місцях.
Пам'ятайте: здоров'я, справжня радість життя і щастя не сумісні з тютюном, наркотиками і спиртними напоями. Живіть здоровим життям!







 

                                                                                   Тягній М.І. бібліотекар по роботі з юнацтвом
                                                                                   Тютюнник С.І. провідний бібліотекар ЧЗ

Немає коментарів:

Дописати коментар