20.05.14

"Я до тебе, мій краю, моя Батьківщино, незрадливу любов пронесу"

   Напередодні Міжнародного дня музеїв відбулася он-лайн конференція "Я до тебе, мій краю, моя Батьківщино, незрадливу любов пронесу", організована Новопсковською та Диканською ЦРБ за участі представників місцевих краєзнавчих музеїв. Захід розпочався розповіддю працівників Новопсковської бібліотеки про історію їхнього краю, в ході якої показано презентацію про природні та історичні цікавинки. Далі директор місцевого краєзнавчого музею Мельник Ольга, старший науковий співробітник Кобзар Алла та науковий співробітник Сухорада Олена поділилися досвідом роботи, ознайомили присутніх з експонатами музею через відеопрезентацію. Директор Диканського історико-краєзнавчого музею імені Д.Гармаша Крюченко Надія розповіла про родзинки Диканщини - Бузковий гай, Свято-Троїцьку та Миколаївську церкви, Тріумфальну арку та інші, про роботу музею та картинної галереї. Учасник заходу, провідний науковий співробітник  Золотайко Галина презентувала друковані матеріали, підготовлені працівниками музею. Своїх колег бібліотекарів та музейних працівників радо вітали директор Новопсковської ЦБС Альона Сап'ян та директор Диканської ЦБС Наталія Кучеряєва. Всі учасники он-лайн зустрічі зійшлися на думці, що потрібно і надалі продовжувати співпрацю.





Немає коментарів:

Дописати коментар