07.04.21

Здоров'я - головний життєвий скарб

   


   7 квітня - Всесвітній день здоров'я. Для будь - якої людини здоров'я - це найцінніший дар, даний природою. Проте стан нашого організму залежить не тільки від щедрої природи - дбайливо ставитися до свого організму зобов'язаний кожен із нас. Пам'ятайте: ніяке багатство, слава або високе становище не замінить вам радісного відчуття здорового тіла.

   Офіційний відлік День здоров'я веде від 1948 року. Створення цього дня  - одна з перших ініціатив Асамблеї охорони здоров'я при ООН. Сьогодні членами Всесвітньої організації здоров'я стали сотні держав і практично в кожній із них щорічно відзначають цей день.

  Питаннями збереження здоров'я людей у глобальному масштабі вже давно займається Всесвітня організація охорони здоров'я (ВООЗ). Але лікарі не зможуть нам допомогти, якщо ми самі не будемо піклуватися про себе. Ученими доведено, що людині відпущено для життя на землі від 150 років і далі. А чому ми живемо в кращому випадку 70 і вже в 50 - 60 років маємо десятки хвороб, які заробили через своє безвідповідальне ставлення до власного здоров'я, лінощі й небажання працювати над собою. Питання відповідального ставлення сьогодні, в час пандемії коронавірусу, актуальне як ніколи.

   То ж бібліотекарі запрошують вас усіх у світ здоров'я. Завітайте після карантину до Диканської публічної бібліотеки, де на абонементі демонструється для широкого кола користувачів розгорнута книжкова виставка "Ми обираємо здоров'я".

   На нашій книжковій виставці три основних розділи "Формула здоров'я від "А до Я", "Здорова їжа + імунітет", "Ліки навколо нас" (лікарські рослини на службі здоров'я).

   Багатство і різноплановість літератури на виставці приємно подивують вас. Бібліограф бібліотеки О.Гірняк підготувала анотований інформаційний буклет про найцікавіші з них - "Ваше здоров'я - у ваших руках".

   То ж бережіть, зміцнюйте і примножуйте його. Пам'ятайте: здоров'я, радість, щастя і життя - в наших руках.















Немає коментарів:

Дописати коментар