13.09.24

Країна Міцного Здоров'я.

 




    Від чого залежить здоров’я людини? Спадковість, навколишнє середовище, натуральна їжа, емоційний стан чи інші складові? Де шукати відповіді на усі ці запитання? Звичайно ж у книзі! А де знайти  гарну сучасну книгу з даної теми? Звичайно ж у бібліотеці!

   Читальна зала Диканської публічної бібліотеки запрошує до «Країни  Міцного Здоров’я» та пропонує  широкий  вибір книг про фізичне та ментальне здоров'я, отриманих в рамках проєкту «Здорові бібліотеки». В нашій добірці ви знайдете видання, які допоможуть зрозуміти різноманітні аспекти психіки та навчитися піклуватися про власне здоров'я.

    Книги, написані провідними фахівцями у різних галузях медицини, містять практичні поради для покращення фізичного та психічного стану здоров'я людини. Усі видання поєднує головна мета - навчити читача відчувати свій організм, допомагати йому зберегти здоров’я,  і саме тут у нагоді  стануть отримані книжкові  знання з основ медицини, психотерапії  та  здорового харчування.  

   Тож, читайте, навчайтесь та піклуйтесь про власне здоров'я!

















 




Немає коментарів:

Дописати коментар