06.04.24

Кілька кроків до здоров'я

    7 квітня - Всесвітній день здоров'я.

   В Статуті Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) дається таке визначення: "Здоров'я - це стан повного фізичного, духовного та соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб або фізичних вад".

   Здоров'я - цінний скарб для людини і його треба берегти. Ми повинні турбуватися про нього, вести здоровий спосіб життя. Наша поведінка, наш спосіб життя є дуже важливим у збереженні здоров'я. 

   А прокласти шлях до здорового способу життя вам допоможуть книги, що експонуються на книжковій виставці на абонементі "Ваше здоров'я - в ваших руках". Отримані в рамках україно - швейцарського проекту "Діємо для здоров'я", надзвичайно цікаві, пізнавальні, науково - популярного характеру, написані легкою доступною мовою, вони включають в себе широкий спектр життєдіяльності людського організму та дають нам практичні поради фахівців як бути здоровими.

   Читайте! Адже бути здоровим означає бути щасливим!









 


Немає коментарів:

Дописати коментар