18.02.21

Нехай мої струни лунають...

 



       Лесі Українці - 150



   "Сім струн я торкаю, струна по струні,

   Нехай мої струни лунають, 

   Нехай мої співи літають

   По рідній коханій моїй стороні..."

   Автор цих рядків - Леся Українка... Це ніжне і дзвінке ім'я належить до найвеличніших імен нашого народу. Великий поет України і жінка з трагічною долею, що увійшла у свідомість поколінь, як символ незалежності і боротьби. Її слово звучало як гарячий поклик "до бою за волю і людські права". Письменниця прожила коротке життя - всього 42 роки, але встигла зробити дуже багато.

   Поезія Лесі Українки - потужна складова духовної скарбниці нашого народу та світової літератури. В епіцентрі її поетичного світу - доля України. Водночас щирістю почуттів і глибиною думки захоплює читачів пейзажна та інтимна лірика поетеси.

   Шановні наші користувачі! Сьогодні ми пропонуємо вам розгорнуту книжкову виставку на абонементі до 150 - річчя з дня народження Лесі Українки "Вона в віки прийдешні йти повинна". Книги, що експонуються на виставці, проведуть вас стежинами Лесиного дитинства і допоможуть доторкнутися до її творчої спадщини. Окрім віршів Леся Українка збирала і записувала обряди, пісні, думи. В її творчому доробку - чудові драматичні твори. Чого вартий лише шедевр - "Лісова пісня"! А ще Леся писала казки для дітей.

   То ж запрошуємо вас у високодуховний світ Лесі Українки. Наша книжкова виставка розрахована на школярів, студентів, усіх, хто любить і високо цінує творчість Лесі Українки.

   Приємного перегляду!








Немає коментарів:

Дописати коментар