12.04.23

Діємо для здоров'я




   Здоров'я - це найбільше багатство людини. Ще Сократ сказав: "Здоров'я не все, але все без здоров'я ніщо". Дев'ять десятих нашого щастя залежить від здоров'я. Тому без нього дуже важко зробити життя цікавим і щасливим.
   Ученими доведено, що людині відпущено для життя на землі від 150 років і далі. А чому ми живемо в кращому випадку 70 і вже в 50 - 60 років маємо десятки хвороб, які надбали через своє безвідповідальне ставлення до власного здоров'я, часом лінощі і небажання працювати над собою. Отож, чи будемо ми здорові великою мірою залежить від нас з вами.
   А ще в цьому допоможуть книги. То ж бібліотекарі Диканської публічної бібліотеки в рамках Україно-швейцарського проєкту "Діємо для здоров‘я" організували для дорослих користувачів бібліомікс "Ми обираємо здоров'я", де провідний бібліотекар абонементу Т.Михайлик ознайомила присутніх з книжковою виставкою на абонементі "Здоров'я - мудрих гонорар" та до їхньої уваги запропонувала бібліографічний огляд літератури "Як не померти передчасно". Доповненням до кожної представленої книги були тематичні відеоролики, які підготувала провідний бібліотекар Інтернет - центру Т.Гальченко.
   Читайте книги і будьте здорові!


















Немає коментарів:

Дописати коментар